بوی پونه

گفتم غم تو دارم ، گفتا غمت سرآید....گفتم که ماه من شو ، گفتا اگر برآید

بوی پونه

گفتم غم تو دارم ، گفتا غمت سرآید....گفتم که ماه من شو ، گفتا اگر برآید

جمله بسازید...

سلام دوست عزیز

از تو میخوام همین الان مدادتو برداری
و با چیدن کلمات زندگیت در کنار هم یه جمله بسازی
یک جمله دوست عزیز ... فقط یک جمله !!!

پیام های کوتاه

سهمی از مهر و محبت

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ
گاهی وقتا حس میکنی تنهاترین تنهایی ، حتی با وجود نفسای گرمی که دور و برت هستند؛یه مادر مهربون و فداکار،یه پدر دلسوز و آرام کننده، برادرای عزیزتر از جان ، و بالاخره همسر و فرزندی که با اومدنشون به زندگی رونق و صفا بخشیدن
اما...
نه ، فکر می کنم این زندگی دیگه اما نداره ، جز اینکه گاهی وقتا یادمون میره که همه ی ما توی این زندگی حقی داریم، گاهی وقتا فراموش می کنیم که این فقط ما نیستیم که محتاج محبت دیگران هستیم ، بقیه هم به محبت ما احتیاج دارند.
ای کاش دلتنگی وجود نداشت، ای کاش غمی نبود ، ای کاش همه چی مهر بود و صفا ، ای کاش همیشه آرامش بود و دلخوشی؛ دلخوشی از کسانی که دوستشون داریم؛ کسانی که تمام محبتشون رو خرج زندگیمون کردند ، و فقط بخش کوچیکی از راه رو اشتباه رفتند که این کوچکترین قسمت ، شاید در مقابل اون بی نهایت اصلا به چشم نیاد...
من هم به مناسبت روز مادر از خدا می خواهم که به حق فاطمه ی زهرا(س) ، سایه ی هیچ مادری از سر بچه هاش کم نشه، و همه ی بچه ها قدر مادراشون رو به خوبی بدونن

الهی آمین...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
پونک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی